Praktik och jobbsökande!

Idag var första dagen på praktiken och det känns som att
jag ska trivas ganska bra där på Tallen i Norrsätra, personalen
liksom var sådär gullig ;) Ska vara på hemtjänsten och prova det.
Sen så har jag sökt jobb som personlig assistent, nu under sommaren
vore det schysst med ett jobb så man kan göra det man planerat i höst!
Idag var jag först där på Tallen som sagt, men imorgon börjar jag på
riktigt, idag snacka vi bara om schema osv. Sen jag kom hem har jag
haft Julia här hemma, hon springer runt och tok-knäpper en massa kort
just nu, haha ungar ungar :) Vi ska nog ut på en promenad nu med Ruffe
sen lämnna av henne hemma. Vi får se vad som sker sen! Är lite trött...


Now the drugs don´t work, it just make you worse.

I have decided to leave you forever.

I have decided to start things from here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0