Nu är det dags igen!

Nu har jag bestämt att jag ska börja blogga igen, var ju några månader
sen sist :) Det har inte hänt alltför mkt i mitt liv under denna tid, men
det blir roligare att skriva nu när våren knackar på dörren ;) Har precis
packat ner allt som ska med till Jämtland, drar dit på måndagmorgon, tar
tåget till Östersund, där bror hämtar upp mig sen vidare till Klax! Längtar
som fan faktiskt, fast det är nog första gången jag är där själv (utan kompisar),
så lite panik kan man ju känna, men det går nog bra :) Ska åka massa massa
åh massa skoter ;) Och bara mysa med familjen, eller det lilla som är kvar av den?
Även imorgon händer det något, drar på Finlandskryssning Fre-Sön!
TAGGAD kan jag lova! Första gången på sjukt många år man tar en
kryssning som är längre än 24 timmar. Gilla gilla gilla! :) Efter veckan
i Jämtland ska jag börja tokbanta och gå på diet, ska vara fitforfight
beachen 2010, har lånat en träningsmaskin av mallan :) Nog om det,
nu det är väl dags att vara social med folket som är här!

Puss





Tyson och Ruffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0