Jämtland!

Hm, orkar inte skriva om kryssningen faktiskt, men hade skitkul förutom
att jag vart så kass i måendet påvägen hem och hela natten inatt, både
Jens och Malin vart lika dom åh. Smällar man får ta ibland :) La även en finfin
pizza på bussens golv, undrar om chaffören vart nöjd när han hitta den?

Imorse tog jag tåget upp till Östersund och nu sitter jag och bror i baracken
och dricker en varsin kall cider :) Så skönt att vara här uppe, behövde
verkligen komma bort hemifrån nu kände jag! Köpte nytt halsband åt Ruffe
i Svenstavik, cooling! Imorgon ska vi upp tidigt tidigt för att åka skoter
uppe på fjället, hoppas solen är framme.
Nee, nu ska jag göa lite mysigt här inne i stugan så man trivs lite bättre...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0