8/4-10

Igår gjorde vi inte så mycket egentligen, går ju inte att åka
skoter nu när det är så mycket tösnö :( Skitboooring men det
går ju att vara här ändå, luften här uppe gör så att man känner
sig som en ny människa! :) Har inte haft hemlängtan än så länge...
Och det brukar jag få ganska snabbt när jag är här, så tummen upp!
Och att jag inte har någon schysst täckning här gör ju inte saken bättre.
Är ju en ganska social människa när det kommer till telefonen jag :)
Erika, Elle och Erikas bebbe Leon kom och hälsa på igår på fika och
det var ju trevligt, sen snackade vi om att vi skulle dricka lite vin på
kvällen och så blev det, men jag fick knappt i mig ett glas pga hals-
brännan...Ända sen kryssningen har jag haft det och jag börjar bli
less nu, obehagligt är det och man kan typ inte äta någonting...Kanske
kroppens sätt att säga ifrån? ;) Tror så..Idag ska jag och bror in till
Rätan och handla lite och även hälsa på Erika och co. Det blir trevligt :)
Senare får vi se. Åka bob? haha skulle va nå de!

Peace yo! :)


Fredrik sitter åh glåmer :)


Erika is the DJ :)


Elle glider in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0