TorsdagTorsdagTorsdag...

Igår vart det en massa vin och utgång på Kharma! Hade
sjukt kul. Samme, stoffe, Frallan, Löwa, Sandra och jag började
här hemma, sen drog vi till stan på förkepa hos viola, sen vidare
till krogen, träffade lite kändisar osv. Bestämde mig för att jag och
sandra skulle upp på scen och skämma ut oss, och så vart det :D
Fick bli Barbie girl, så jävla roligt :D Hahaha, även Samme och Löwa
gick upp och sjöng ayo technology (?stavas det så?) Haha dog av skratt
nästan, men kul att även dom kan bjuda på sig själva ;) Hm, nog om det.
Nu är det verkligen jul hemma hos Sandy och Jelan. Tillochmed julgranen
är på plats! Haha. Men måste ändå medge att det är riktigt mysigt med julen.
Fattas bara lite snö, sen är allt som det ska för tillfället :) Ikväll var det tänkt
att vi skulle ha myskväll, förhoppningsvis får vi tag på nintendo 8-bitars, om
det är något spel jag kan sitta med i timtal så är det de spelen! Love it ♥
Har även fått mina linser, så nu kan man ha bruna ögon när man vill! :D
Näe, nu ta en dusch så man blir lite piggare än vanligt! Cya...

•Vink Vink•


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0