Snö

Shiit var mycket snö vi fått nu, och det kan inte bli mysigare ;)
Det här har man ju gått och väntat på tooklänge, trodde inte det
skulle bli vitt i år, men tji fick ja ;) Hm, idag har vi lyckats vända på
dygnet iaf, tror jag? Tog en sömnis igårkväll och däcka, sen vakna jag
idag rätt tidigt och var pigg, jag och sandra gjorde lite ärenden på stan
sen vart det lunch med hon och Moster! Skönt att kunna umgås med
sandra själv någon gång. Just nu är hon på möte, hon vill skaffa egen
lägenhet, and I don´t blame her! Nu har vi iaf provat på det här och
vi har båda insett att det fungerar inte längre, speciellt när en av
oss har sällskap, inte jag då ;) 3 st i en två:a? njaae hoppar nog det nu.
Ska själv söka mig vidare, en 1:a räcker gott och väl till lilla mig och ruff ;)
Nu blir det lite tv, sen ut och leka med odjuren :)

Vink Vink

Julgranen :)


Fönstret :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0