Helt underbar helg ♥

Helgen har varit sjukt underbart rolig :D Var ut både i fredags
och igår, men igår var det inte tänkt att det skulle bli Lobby i mina
uggs, men så fick det bli eftersom vi var hemma hos Håkan och Lina
i vallhov och inte hemma hos mig! Spelade massa buzz och sjöng en hel
del singstar! Hade så jävla roligt på dansgolvet
med den bruden, she is lovely! :) Bror var även med. Och tjaffs vart det
efter stängning, sånt brukar jag få räkna med ;) Men det gick bra iaf. Sen
efterfest med dunken, som det ska vara haha! Idag har jag varit slö men inte
bakfull. Skönt de! Imorgon ska jag ta mig i kragen och städa här hemma. Har
dragit ut på det alltför mkt nu känner jag, men imorgon så! Ska även fixa
lite annat också nu innan jul så allt är klart. Kanske hinner med en kryssning
innan nyår tillochmed? Vi får se, skulle vara grymt kul! Sätter in lite bilder från
helgen här också så enjoy....

Vink Vink

FREDAGS

Kalle och Frida (Frida says: Jag vill ju bara ligga!!)


Sne-Jelan! :)


Jonathan


Tommy



LÖRDAGS:

Bror


Håkan och Globas sjunger för fulla muggar


Dunken


Globas och jag


Grabbarna


Kärleksparet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0