Helgen

Var ska jag börja då? Hm, i Fredags tog jag och Malin 17:30 tåget
till Uppsala för att hälsa på Mathias och det han kallar för storstan ;)
Började med att äta mat och drack champagne, Tacogratäng med tacochips i.
Huuur gott som helst! Sen vart det dusch och sen göra sig klar för att festa
loss, 3 kompisar till honom kom även på förfesten, sen drog ut på stan och
gjorde den osäker ;) Som vanligt blir det så jäkla sent för mig, kan inte riktigt
sova om nätterna längre, men till slut vid 05:00 slockna även jag :) På lördags
morgonen vart det nästan lite panik, lära ta 10:30 tåget hem och vi klev upp typ
10! Så det var bara att slänga ner våra tillbehörigheter och kuta till tåget,
men vi hann :) Och man mådde ju som man förtjäna kan jag lova fyfan!
Kl 14:00 var det dags för Melody att döpas, så när jag väl hade kommit hem
hade jag ca 10 min att duscha och göra mig klar på. Haha :D Men det gick.
Väl hemma igen var det matdags sen några timmars sömn för att sedan dra ut
på lobby! Bror, Robban och jonte gjorde mig och Sandra sällskap här
hemma innan utgång och det gick ju som det gick, eller vad säger ni?
Haha köksborde var inte åtskruvat ordentligt i väggen så det for ju
ner i golvet med en jävla smäll, strax innan vi skulle ut. Det fick bli
dagens bekymmer ;) Så stökigt som det varit här i dag var det nog längesen
det var! Men nu är det städat skönt nog. Men som sagt, lobby,
efter stängning drog ett stort bra gäng hem till Dannberg på efterfest.
Och ska jag vara ärlig så var det den bästa efterfesten på bra jävla
länge alltså. Alla höll sams och alla var på tipptopp och vi hade skitkul!
Måste göras om! :D Kom hem kl 10 igårmorse, snacka om att man
slut som människa. Då vare mat och sova om vartannat som gällde,
var mer eller mindre som ett spädbarn igår bokstavligt talat faktiskt :D

Nu blire lite tv innan man kryper ner och joinar john blund ;)
Kanske kommer någon bild sen från uppsala :)

∞Vink Vink∞

Lyckliga familjen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0