Det var för längesen för att ens komma ihåg..

Hm. sitter här och funderar över mina linser, jag tål knappt min
riktiga ögonfärg längre, vill inte ens se den, vill ha bruuuuna.
Jag blir så mkt mjukare, inte lika kall så att säga...Jag är ju ganska
mjuk när jag själv vill :) någon som vet hur man fixar annan färg
på ögonen permanent? Vill så gäääärna. Annars då? Har haft lokal
hela helgen och haft skit-trevligt, kom precis därifrån. Idag åt vi
tacos och blev allmänt toookmätt och full ;) Trevlans dårå..Nu vet jag
inte alls vad som händer? Kanske sängläge? klockan bara tickar o tickar...

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen,
för du ser i mina ögon att jag försvann för längesen.
Det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att försvara.
Jag gav upp för längesen.


Bojkottar mig själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0