Better late then never..

Gårdagen spenderade jag med Frida och grabbarna grus!
började med att jag och Frida bara skulle ta någon grogg
men sen bestämde vi oss för att gå till Klaras och dricka vin ;)
Sen kom Jonathan och Tommy och bjöd på mat och yttligare
ett glas vin vilket resulterade i att vi hamnade på 8ball och drack
vidare, en måndag? Jaja, jag lever bara en gång, varför inte leva
som jag själv vill då för? Mm precis! :D Hade roligt iaf, och det är
ju huvudsaken. Idag vart det inte många knop för mig och Frida inte,
Det enda vi har gjort är att softa hemma hos henne och då stod det pizza och
sovning på shemat kan jag lova haha sköna bullar ;) Kom hem för ett tag
sen och har hunnit med både städning och dusch, var huur skönt som helst
att duscha alltså :D Näe, nu slänger jag på en film i väntan på bättre tider?

Vink vink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0